Beetlebum

by - terça-feira, setembro 29, 2009


"And when she lets me slip away
She turns me on and all my violence gone
Nothing is wrong, I just slip away and I am gone
Nothing is wrong, she turns me on
I just slip away and I am gone
Beetlebum, because you're young
She's a gun, now what you done, Beetlebum
She'll suck your thumb, she'll make you come
Cos she's your gun, now what you done, Beetlebum"


Blur - "Beetlebum"
in Blur (1997)



Não é errado. Não pode ser, pois parece proveniente da ordem natural das coisas. Não foi pedido, não foi desejado, surgiu. Então, porque parece errado? É ao mesmo tempo, o cano de uma arma apontado à cabeça, e caminhar sobre nuvens.
Ela muda-me, e eu aceito, subjugo-me, observo-a, acalmo. Não há nada de mal. Vês o que fizeste?

You May Also Like

1 comentários